Experienta in Agricultura/Zootehnie

Nu am studii de specialitate, dar stiu ca daca aprofundez documentatia de specialitate imi vor reusi culturi bogate. Cand eram mic, mergeam destul de des la muncile agricole, la bunicii mei, am semanat si am recoltat cam de toate, rosii, ardei, ceapa, cartofi, porumb, orz, grau, sfecla, vita de vie.

Am hranit animalele, am strans dupa ele, nu le-am sacrificat, dar o sa rog pe cineva sau le voi duce la abator cand va fi cazul. Calul ma va ajuta foarte mult, am participat si la arat cu plugul tras de cal, stiu sa il folosesc.

Agricultura a evoluat foarte mult, acum nu mai e nevoie sa mai faci “slujbe de ploaie”, o instalatie simpla de irigat, cumparata direct de la producator, te poate scuti de vesnicele pet-uri de 2l carora li se astupa gaura de picurare cu noroi si care trebuia sa le umpli cu galeata la cateva zile.

Taranii alungau toate insectele crezand ca le dauneaza plantatiilor, la un moment dat au ajuns si la solutiile chimice,  unele insecte nu fac rau chiar ajuta la alungarea insectelor “rele”. Trebuie doar sa stii fiecare daunator ce inamic natural are, pentru acest lucru voi aprofunda acest domeniu , chiar voi scrie si aici pe blog despre aceste insecte.

Cunosc procedurile de conservare a alimentelor, in mod natural, stiu sa gatesc, nu ma duc la sat si apoi sa ajung sa fac comanda la Jerry’s Pizza.

Cu sapa nu ma tem sa dau, am “prasit” randuri de porum, floarea soarelui, vie, carora nu le vedeai capatul , de lungi ce erau.

Oameni de angajat voi angaja,sezonieri, dar nu voi avea nevoie de ei tot timpul, stiu cum sa ma tocmesc cu ei, vorbesc limbajul banilor+alcool +mancare de la jerry’s pizza :))

Leave a Reply

