Ideea

De ceva timp, am inceput sa imi adun materiale; carti, articole despre agricultura si zootehnie.

In cateva cuvinte; ceea ce sper eu sa realizez este desprinderea de sistem,mentalitati, taxe ( unele, ca nu pot invada un teren prin razboi , va trebui sa il cumpar), sa ma mut intr-un loc unde eu ma hranesc, eu imi cresc legumele, animalele,unde nu au acces cocalarii, materialistii, corporatistii.

Destul cu alimente chimice, cu medicamente impuse de companii farmaceutice, cu reguli impuse de o societate care nu respecta drepturile omului si ii pune; glutamat in alimente, ii da apa infestata, il polueaza, il prelucreaza intr-un adevar sclav.

Imi doresc sa traiesc in lumea mea in care nu exista stres , nu exista oameni rai, nu exista trafic, nu exista dobanzi, nu exista sef. Sa nu imi fac griji ca n-am cu ce imi plati chiria, intretinerea, sa nu ma intereseze cu ce ma imbrac, atat timp cat imi tine de cald si este curat, imi este suficient. Sa stiu ca atat cat am muncitĀ  pentru atat am primit rasplata.

Stresul apare numai in societate, daca faci ceea ce iti place si vei fi alaturi de oameni care iti impartasesc idealurile, conceptiile despre viata, nu va aparea, vei putea spune chiar ca nu exista moarte si ca viata este un lucru cu adevarat extraordinar, nu vei mai sta cu fatza aia de posomorat la metrou, nu te vei mai imbranci in autobuze, tramvaie. Nu iti vei mai dori ultima aparitie de la Prada, ultimul gadget, nu te mai intereseaza sa faci rezervare la restaurant, pentru ca iti vei gati singur mancarea, nu vei regreta ca n-ai bani de bere, alcool, pentru ca ti-l vei prepara singur. Nu vei regreta ca ai cheltuit 1000 EURO intr-o noapte in club, pentru ca nu te vei mai duce in club.

Omenii au uitat de mult sa pretuiasca fericirea, nu o mai vad in lucrurile simple, nu o mai vad in bunatate, pentru multi fericirea apare numai cand o platesti. Totul in ziua de azi se rezuma la bani, fie ca e vorba de o simpla iesire cu prietenii sau o banala cina in apartamentul de 40 mp2 la care ai credit pe 30 de ani.

Am trecut prin multe, mi-am dat seama ca tot ce se intampla in societatea moderna ( job, credite, sistem educational, consum iresponsabil) e doar un circ. Noi nu ne nastem oameni liberi,cum sunt triburile din America de Sud, cum sunt oamenii la care tehnologia inca nu a ajuns, oameni care nu fac diferenta intre un Armani fake si unul real, intre un telefon mobil si un calculator, ei sunt oameni liberi, ei traiesc, ei nu sunt sclavii societatii moderne.

Inca de mici ni se impune o religie, ni se impune sa urmam o scoala pe care nu o alegem, sa cumparam produse facute de societate, ne sunt influentate in permanenta gandurile, uitam sa mai traim, uitam sa ne bucuram de viata.

E modul lor de a ne transforma in ceea ce isi doresc, acest sclavagism sublimal ma dezgusta si imi doresc, sa fiu UN OM LIBER.

Prin acest blog, doresc sa cunosc oameni care gandesc intr-un mod asemanator, care au aceleasi perceptii despre viata, despre cum ar trebui sa ne-o traim, poate o sa devenim si vecini( eu terenul o sa il iau cand o sa am banii, momentan sunt la statutul de IDEE)

Pe acest blog, o sa vorbesc despre tipurile de afaceri pe care le poate face un fermier si vanzarea acestor produse , fie la marginea drumului, fie la comunitatea locala sau direct in magazine BIO din marile orase.

Inca un lucru pe care o sa il fac in viata aceasta libera :nu vreau sa platesc impozite pe venit, pentru ca nu vreau ! O sa ii dau Cezarului ce vrea, pe terenul pe care il detin (impozitul), pe apa pe care o folosesc, pe electricitatea pe care o folosesc dar nu ii voi permite sa imi impoziteze munca.

Leave a Reply

